lördag, januari 06, 2007

havet, bradan och jag...

halloo!

Vi ar inte pa filosofihumor just nu sa vi ska halla oss kort.
-Vi har det bra!
-3 dagar surfskola, vilket gor en valdigt utmattad!! (aldrig upplevt en liknande traningsvark, kommer inte att komma upp ur sangen imorgon!) det har gatt hur bra som helst och vi har stigit till 3dje nivan :).
-vadret har varit utmarkt, men det ar helt otroligt hett!
-atit gott och sovit likasa!
-flyttade idag fran Legian beach ner till Kuta beach, billigare och narmare till stranden. Vi bor pa AP Inn pa Poppies 1, som ar en liten, mysig och livlig gata. Tack till er som foreslog detta :).
-Imorgon ar det vilodag och pa mandag fortsatter surfskolan igen.

Nu ar det mat mat som galler, hungriga!

kramisar! ha det bra!

joey&lin

8 kommentarer:

Anonym sa...

Tack, låter trevligt.

Det är bra att kunna umgås med Er på det här sättet. Här är fortfarande plusgrader och riktigt skönt väder att gå på promenad.

Tanja Poutiainen blev trea i storslalom i världscupen i dag, Kalle Palander skall skida om en stund.

Sofia har just dammsugit hela huset - och snart skall vi äta.

En sådan trettondag!

p-a t-e

Anonym sa...

Hej. Ni ser ut att ha de bra som vanligt :) Har just varit på ett pump pass me Eppu, å nu ska vi snart fa ti Ekenäs på Emmas födis fest :) Såg ni ma o pa ida på stan Johanna :) Annars allt bra här, sköt om er å surfa lugnt. Kram

Anonym sa...

Grattis till framgångarna på surfbrädan! Såg en snutt surfing på tv i veckan, verkade ursvårt.

Vi packar (menar jag, mamma har redan klart) febrilt för Thailandresan, start on 3 timmar.

Sköt om er och akta er för hajar!

H. hemifrån

Anonym sa...

Hej snyggisar!

Jag är sååååå avundsjuk, fick er adress från Jeppe och Ville :) Tack för det guys! :)

Det ser jättefint ut! Keep up the good work honey's!

Anonym sa...

Hej!

Surfing tycks vara er grej :) låter svårt, ni får vara våra lärare sen i Dominikanska :)

Vi är nu hundvakter i Ingå i två veckor! Får se hur man står ut med pendlarlivet?

Kramar!

Anonym sa...

hej johannaochmalin,

jag vill se surfbilder!! har nu hemvänt till åbo för att starta på med våren. ska just gå till kursb.bibban och lämna en försenad från julen-bok. sen ska jag börja första föreläsningen. allt detta behöver ni inte vara med om idag :) dessutom har jag prickat i nya kalendern vårens händelser så jag har allt på raden. (dags att söka sommarjobb) snart är det sommar! hiphej! med en bön om surfbilder,

Anonym sa...

Jag är då verkligen inte avundsjuk. Vem skulle vilja stå på en bräda i vattnet. Först simmar man förbrilt ut med den för att sedan ändå ta sig mot land igen :) Hehee!! Saknar er massor!

Anonym sa...

Stressar som vanligt - nu med löner och bokslut för fakulteten! Sofia har feber så jag servade henne med burana. Pappa snuvig. Och så har det regnat alla dagar nästan med 5 grader varmt - så svart så svart. Julgranen är utslängd för den tappade nästan alla barr. Ha bra och surfa inte riskyllt !